دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گریم صورت گرد با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

با کمک گریم و آرایش صورت می توانید عیب های موجود در صورت خود را بپوشانید, در ادامه این مطلب تصاویری از گریم صورت گرد با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

فرم های صورت مختلف هستند و هر کدام عیب های مخصوص به خود را دارند اگر صورت شما گرد و یا کشیده است بهتر است با توجه به فرم صورت خود برای جذاب تر به نظر رسیدن چهره تان از میکاپ و آرایش مخصوص صورت کشیده و لاغر و میکاپ و گریم صورت گرد استفاده کنید.

یکی از دغدغه های بزرگ برای خانم ها با صورت گرد پوشاندن گردی صورت و کشیده تر به نظر رسیدن صورت است. امروزه با کمک روش ها و متدهای جدید برای میکاپ صورت می توان گردی صورت را به خوبی پوشاند.

مدل های زیبا و جدید آرایش صورت

گریم صورت گرد با روش ها و متد های حرفه ای

اغلب خانم ها با صورت گرد تمایل دارند که از میکاپ هایی استفاده کنند تا صورت آن ها کشیده و گونه هایشان برجسته تر به نظر برسد. در ادامه این مطلب انواع متدهای آرایشی حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم با کمک این متد ها بتوانید آرایش صورت زیبایی را داشته باشید.

مراحل گریم کردن صورت گرد

متدهای آرایشی برای میکاپ صورت گرد

مدل ابرو ها در کشیده تر به نظر رسیدن صورت گرد نقش اساسی دارند بنابراین بهتر است برای پوشاندن گردی صورت خود از مدل ابرو های زاویه دار و یا منحنی دار به سمت بالا استفاده کنید این مدل ابرو ها باعث می شوند تا گردی صورت شما کمتر به نظر برسد.
برای میکاپ صورت گرد نباید از رنگ های روشن استفاده کنید. بهتر است افراد با صورت گرد از رنگ های تیره نظیر دودی و خاکستری برای کشیدن سایه چشم استفاده کنند. اگر شما تمایل دارید که از رنگ های روشن برای کشیدن سایه چشم استفاده کنید بهتر است ابتدا سایه دودی و یا خاکستری را روی پلک خود بزنید و سپس روی این رنگ های تیره رنگ های روشن سایه را بزنید.

مدل های گریم صورت گرد نحوه گریم صورت گرد روش هایی برای آرایش صورت گرد مدل آرایش مخصوص صورت گرد مدل آرایش زنانه
پیشانی هر چه کشیده تر باشد صورت لاغر تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است افراد با صورت گرد خطوط گیجگاه و محل رویش موهای خود را با کمک کرم و یا پودر های برنزه تیره کنند.
رژگونه نیر تاثیر زیادی در کشیده تر به نظر رسیدن صورت دارد خانم ها با صورت گرد بهتر است رژگونه را به صورت مورب روی گونه های خود بزنند.

  •  آرون گروپس

مراحل گریم صورت گردمدل آرایش برای صورت گرد متدهای گریم کردن صورت گرد
همچنین خانم ها با صورت گرد بهتر است از رنگ های کمرنگ رژلب و یا از برق لب برای آرایش لب های خود استفاده کنند.

مدل آرایش صورت گرد   مدل آرایش مخصوص صورت گرد آرایش برای صورت گرد میکاپ زنانه مخصوص صورت گرد مدل آرایش زیبا زنانه گریم صورت گرد با روش های جدید و حرفه ای مدل های زیبا آراش صورت   مدل های زیبا و جدید گریم صورت    مدل میکاپ زنانه مدل های آرایش صورت گرد

کانتورینگ مناسب صورت های تپل و گرد

برای صورت ها با فرم های مختلف نوع کانتورینگ صورت متفاوت است همانطور که می دانید کانتورینگ؛ ترفندهای آرایشی در زمینه سایه زدن و هایلایت کردن قسمت های مختلف صورت می باشد که موجب خوش فرم شدن حالت صورت و جذابیت بیشتر آن می گردد در صورتی که اصولی و حرفه ای انجام شده باشد. در ادامه این بخش کانتورینگ برای صورت های گرد و تپل را آموزش خواهیم داد.

مرحله اول: نخستین اقدام برای کانتورینگ چهره گرد و یا در اصطلاح کانتور کردن صورتهای تپل و گرد استفاده از فرچه های کانسیلر می باشد که با این فرچه اجزا و بخش های مختلف صورت مشخص می گردد. برای این منظور باید زیر هر یک از چشم ها علامت V مانند، وسط یا مرکز پیشانی، یک علامت X کشیده شود، روی بینی و وسط لب پایینی نیز هایلایت گردد.

مرحله دوم: در اقدام بعدی کانتور زیر خط فک صورت می باشد که با مشخص کردن خط فک است و با انجام آن، حالت صورت گرد خوش فرم تر به نظر می رسد. همچنین برای لاغر و کشیده به نظر رسیدن صورت گرد بر روی خط فک، هایلایتی تیره تر باید صورت پذیرد. ترفند بعدی برای کشیده به نظر رسیدن صورت های گرد استفاده از کرم های است که از رنگ پوست صورت تیره تر باشند و از قسمت وسط گونه ها تا گوش ها با آن پوشانده شوند.

مرحله سوم: به منظور  عمق بخشیدن و جلوه دادن به صورت گرد و تپل باید کرم های برنز مورد استفاده قرار گیرند درجه تیرگی این کرم ها باید ۳ درجه بیشتر از رنگ پوست صورت باشد.

مرحله چهارم: آخرین اقدام برای گریم صورت گرد و تپل، بیک نمودن پوست صورت یا همان استفاده از پودرهای روشن کننده روی صورت می باشد که سبب مطلوب بودن کانتورینگ برای صورت های گرد می شود. در این حالت باید با استفاده از اسفنج های آرایشی و پودر های روشن کننده بخش های خالی صورت پر گردد.

آموزش گریم صورت گرد

مراحل آرایش صورت گرد

گریم چهره گرد

آرایش کردن صورت گرد

در این مطلب با انواع متدهای حرفه ای برای گریم صورت گرد آشنا شدید شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل های آرایش و گریم، صورت خود را به بهترین نحو آرایش کنید و صورتتان کشیده تر و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *