دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

به همین راحتی یک جعبه کادو بسیار جذاب درست کنید

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش مرحله به مرحله ساخت جعبه کادو با مقوا را در این مطلب مشاهده نموده و با استفاده از توضیحات مطرح شده و تصاویر مربوط به هر مرحله، جعبه کادویی زیبا و متفاوتی برای هدایای مختلف بسازید.

روش های مختلفی برای ساختن جعبه کادو وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید انواع جعبه های زیبا و جالب را برای کادوهای مختلف بسازید. مقواهای رنگی را می توان پرکاربردترین وسیله برای ساختن جعبه های کادویی دانست که استفاده از آنها به دلیل سهولت در تهیه و همچنین انجام کار آسان و سریع بسیار رواج دارد. از این رو قصد داریم در این مطلب آموزش ساختن یکی از جعبه هدیه های زیبا و جالب با مقوا را ارائه دهیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد و از ساختن این مدل جعبه کادو زیبا و جدید لذت ببرید.

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو  :

جعبه کادویی زیبایی که در ادامه طریقه ساختن آن را مشاهده می فرمایید برای انواع هدیه های کوچک و بزرگ ساخته می شود و می تواند انتخاب مناسبی برای هدیه تولد و دیگر مناسبت ها باشد. برای ساختن جعبه هدیه با این روش به مقداری مقوا رنگی یا طرح دار، تکه ایی روبان، کاغذ سفید برای کشیدن الگو و ابزار مخصوص مثل قیچی و قلم نیاز دارید که بعد از فراهم کردن آنها می توان اقدام به ساخت جعبه کادویی نمود.

ساخت جعبه کادو با الگو

برای شروع الگوی زیر را در سایز دلخواه پرینت گرفته و یا با استفاده از پرگار آن را روی کاغذ سفید بکشید.

الگو برای ساخت جعبه هدیه

سپس الگو را برش بزنید. توجه داشته باشید که تنها اطراف الگو را برش زده و به قسمت های نقطه چین کاری نداشته باشید.

  •  آرون گروپس

مراحل ساخت جعبه هدیه جدید

حال مقوای رنگی را برداشته و الگویی را که در مرحله قبل برش زدید، روی آن قرار دهید و اطراف آن را خط بکشید.

جعبه کادو با کاغذ رنگی مراحل ساخت جعبه کادویی زیبا ساخت جعبه های کادو جدید و زیبا

در این مرحله از ساختن جعبه کادو الگوی رسم شده را برش بزنید.

ساخت جعیه هدیه با الگو

حال زمان آن رسیده است که الگوی اصلی را روی مقوای برش خورده قرار دهید و با استفاده از سوزن یا نوک تیز پرگار، از محل نقطه چین ها، خطوطی روی مقوا بکشید. توجه داشته باشید که این خطوط باید عمیق باشند اما مراقب باشید که مقوا شما سوراخ یا پاره نشود.

ساخت جعبه کادویی زیبا و جالبساخت جعبه های کادویی جالبدرست کردن انواع جعبه کادو

شروع به تا زدن مقوا نمایید، بدین صورت که مقوا را از محل های مشخص شده که دارای خطوط عمیق می باشند تا بزنید تا شکل اصلی جعبه هدیه ایجاد گردد.

ساخت جعبه برای هدیهآموزش ساخت جعبه با مقوامراحا ساخت جعبه هدیه با الگو

هدیه مورد نظر را داخل جعبه کادویی قرار دهید و سپس آن را با روبان ببندید. بهتر است با روبان پاپیونی زیبا روی جعبه ایجاد کنید و از این طریق به تزیین جعبه کادو بپردازید.

ساخت جعبه برای کادو ساخت جعبه کادو جدید و زیبا مدل جعبه کادو جدید

ساخت جعبه هدیه ما به پایان رسید، توجه داشته باشید که این مدل جعبه کادو می تواند انتخاب مناسبی برای هدیه دادن ساعت یا جواهرات مختلف و همچنین کادوهایی با ابعاد بزرگتر باشد.

عکس جعبه کادو دست ساز ساخت جعبه های کادو در منزل

۱۲ الگوی ساخت جعبه هدیه

با ساختن جعبه کادو می توانید در هزینه خرید آن صرفه جویی نمایید و همچنین با ساخت جعبه های بیشتر می توانید درآمدزایی کنید. درست کردن این جعبه ها نیاز به خلاقیت و سلیقه دارد و هر چه قدر جعبه کادو ها شکیل تر و از دوام نسبتا خوبی برخوردار باشند، مشتری بیشتری خواهد داشت.

تنوع بسیاری در ساخت جعبه کادو با مقوا وجود دارد و با استفاده از الگوهای مختلف می توانید جعبه هدیه های بسیار شکیل و زیبا بسازید. در صورتی که الگوهای ارائه شده در اینجا را در ابعاد بزرگ تر پرینت بگیرید به راحتی می توانید  الگوی مورد نظر را بر روی مقوا، فوم و یا حتی پارچه های نمدی پیدا کنید و جعبه هدیه مورد پسند خود را درست نمایید.

نحوه ساخت جعبه کادو

الگوهای ارائه شده در این بخش برای ساختن جعبه کادو ساده و در عین حال جذاب و زیبا می باشند و شما تنها با در اختیار داشتن تکه ای مقوای رنگی و کمی روبان می توانید جعبه های شیک بسازید و هدیه خود را با بسته بندی دوست داشتنی و متفاوت تقدیم عزیزانتان نمایید و هنر دست خود را به نمایش بگذارید.

ساخت جعبه هدیه جالب

ساخت جعبه هدیه خاص

ساخت جعبه هدیه شیک

ساخت جعبه هدیه دیدنی

ساخت جعبه هدیه لوکس

طریقه ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه هدیه جذاب

ساخت جعبه هدیه ساده

ساخت جعبه هدیه شکیل

ساخت جعبه هدیه رمانتیک

الگو ساختن جعبه هدیه

با مراحل ساختن جعبه کادو با روشی متفاوت و ساده آشنا شدید، سعی کنید جعبه کادویی های زیبایی متناسب با هدیه تدارک دیده شده بسازید و آن را برای دادن هدایای مختلف مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید با کلیک بر روی جعبه هدیه با دیگر آموزش های جالب و دیدنی در این زمینه آشنا شده و از این طریق جعبه هدیه های مختلفی بسازید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *